Reducere!

Cultivă-ți Starea de Bine — Program de 21 de zile (.PDF)

150.00 lei 75.00 lei

Știi că pe termen lung faptul de a fi mai mereu obosită și stresată îți poate dăuna atât relațiilor, cât și sănătății? Nu mai amâna. Știu că ai un program încărcat, tocmai din acest motiv am creat acest program să îl poți urma în confortul propriei case, dimineața, 15 minute cât bei un ceai sau o cafea.

E potrivit acest program pentru tine?

Programul Cultivă-ți Starea de Bine se adresează femeilor care conștientizează necesitatea unei schimbări pozitive în atitudinea lor față de Sine. Este creat pentru femeile inteligente, conștiente de valoarea lor și de faptul că e important să înceapă să aibă grijă ȘI de ele.

✅ Faci o mulțime de lucruri pentru cei dragi, însă nu ai timp pentru tine?
✅ Ești activă și pui drag în ceea ce faci, însă simți că ai ajuns la epuizare?
✅ Ți-ai neglijat nevoile de odihnă sau de a te hrăni sănătos, deși știi că sunt importante?
✅ Te simți obosită, nervoasă și vrei o schimbare?
✅ Îți dorești să îți faci ordine în idei și să faci acele schimbări pe care le simți necesare?

Atunci, programul acesta este pentru tine! Este un program holist, se adresează trupului, minții și Sufletului.

Categorie:

Cultivă-ți Starea de Bine

Pentru trup, minte și Suflet

— Program de 21 de zile —

Pe parcursul celor 21 de zile, vei învăța să ai grijă de tine, să te relaxezi și să îți cultivi Starea de Bine! Redescoperă-ți strălucirea! Nu aștepta ca din oboseală, lucrurile să degenereze în depresie, anxietate sau relații conflictuale. Începe să ai grijă de tine! Programul acesta este creat să te susțină! ❤️

Ne-am obișnuit să facem multe lucruri în fiecare zi, și desigur, este o prioritate pentru noi să să avem grijă de oamenii dragi din viața noastră. Însă, nu ne-am obișnuit să avem grijă de noi. În multitudinea lucrurilor pe care le facem zilnic, de multe ori uităm de noi.

Te simți epuizată?
Ești nervoasă?
Ți-ar plăcea să ai timp și pentru tine, însă simți că timpul este un lux pe care nu ți-l poți permite?

Ei bine, nu mai amâna! E important să ai grijă ȘI de tine! Nu te poți ocupa de cei dragi dintr-un spațiu de epuizare, nu ai face decât să reverși și asupra lor din starea ta de oboseală și lipsă de răbdare… Stresul afectează toate sistemele corpului și stă la baza multor afecțiuni. E important să înveți să te relaxezi!

Ia o pauză, fă-ți un ceai și începe acest program!

Structurat în 3 părți, programul te va susține să îți cultivi Starea de Bine, să înveți să ai grijă de tine!

În prima săptămână, adresându-se corpului fizic, programul îți aduce în atenție câteva aspecte, te invită să îți răspunzi la 3 întrebări în fiecare zi, și să faci noi alegeri. Pentru săptămânile 2 și 3 ai câte un exercițiu ludic în fiecare dimineață!

Programul conține o evaluare inițială și una finală, 21 de pagini de lucru (câte una pentru fiecare zi), și surprize pentru week-enduri (ziua răsfățului în fiecare sâmbătă și ziua recunoștinței în fiecare duminică)! Prima săptămână este dedicată corpului fizic, a doua mentalului, iar a treia Sufletului!

Beneficiile programului?

Îți reamintești lucruri importante pentru sănătatea și echilibrul tău.
Îți conștientizezi nevoile și prioritățile.
Înveți să ai grijă de tine.
Te relaxezi, te centrezi.
Faci noi alegeri benefice pentru tine.
Îți faci obiceiuri noi care să îți susțină Starea de Bine.
În momentul în care ești bine cu tine, ai mai multă răbdare, îți îmbunătățești și relațiile.
Înveți să îți cultivi Starea de Bine, un ingredient esențial pentru a diminua stresul din viața ta.
E un program holist, eficient, se adresează atât trupului, cât și minții și Sufletului!

Ce spun mămicile care au urmat programul?

“Buna Alina,

Vreau să-ți spun că, deși programul s-a încheiat acum ceva timp, constat cu surprindere că mi-am însușit deprinderi noi, de exemplu:
Îmi aranjez mai des în farfurie combinații colorate, nu mai mănânc așa în fugă, îmi fac mai des siesta. Fac mai des exerciții, mi-am pus diferite alarme să-mi aduc aminte să fac unele chestii, beau ceaiuri mai des și mai multă apă.
Și cel mai important, dorm mai bine, pentru că am început să mă culc la aceeași oră.
Mi-a plăcut foarte mult capitolul “trebuie”. I-am arătat și fiicei mele cu ce poate fi înlocuit acest “trebuie”.
Am rămas restantă la meditație și la practica recunoștinței, dar le iau pe rand. 😊
Uite, îți sunt recunoscătoare și îți mulțumesc că ai contribuit la starea mea de bine pe termen lung!
Cu drag, de drag și de bine.🌱” — Svetlana

“Dragă Alina,

Îți mulțumesc mult pentru tot. Programul mă ajută cu adevărat! Tot programul în sine este o inspirație! Fiecare dintre exercițiile pe care le-am făcut sau ideile întâlnite în program, sunt de un real folos!” — Ingrid

Programul vine în format .PDF și este necesar să îl imprimi pe suport de hârtie.
IMPORTANT: Începe-l într-o zi de luni.
Programul se desfășoară pe parcursul a 21 de zile, adică 3 săptămâni, și se recomandă începerea lui într-o zi de luni!
Poți urma programul în confortul propriei case, alocându-i 15 minute dimineața, cât bei un ceai sau o cafea.
Rezultatele angajamentului față de tine, sunt vizibile încă de la începerea programului, și sunt benefice pe termen lung.